رویههای بازگرداندن کالا
همراهان عزیز ، هدف اصلی ما در سیستم برتر، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ علیرغم تلاشهای ما گاها ممکن است کالایی که دریافت میکنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا باشد. به همین دلیل ما این امکان را فراهم کردهایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز کالای تحویلشده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید.
- شما میتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نمایید؛
- قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی سیستم برتر تماس بگیرید؛
- جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بستهبندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بستهبندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛
- درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود؛
- درصورتیکه کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا یک ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی سیستم برتر اطلاع بدهید؛
- از درج هر گونه برچسب یا نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛
- از زمان دریافت کالا تا هفت روز میتوانید کالا را با علت مرجوعی سلیقهای به ما بازگردانید. (مرجوعی سلیقهای تنها درصورتی امکانپذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.)؛
- کالا پس از تحویل به سیستم برتر بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛
- اگر مرجوعی غیرسلیقه ای باشد درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا به همراه هزینه ارسال به حساب شما بازگردانده میشود؛